11 juni 2007

Snill tyv

I helga var jeg i hjemfylket i anledning konfirmasjon i fammilien. Været var fint, maten var god og alle var glade. Da jeg kom tilbake til Trondheim og skulle til å gå inn i trappeoppgangen i blokka så jeg noe rart med sykkelen til Ingvild. Setet var ikke som det pleide å være. Sist jeg så sykkelen hadde den rødt sete som var nok så høyt justert. Men nå - svart - og det var bare så vidt det stakk opp. Jeg måtte bort å se nøyere etter. Da så jeg at en eller annen hadde tatt av setet som stod på og satt på et annet. Vedkommende hadde altså byttet sete. Kreativt!

2 Comments:

At 15 oktober, 2007 10:55, Blogger Fidjeland said...

Hehe, steinbra! Ein fyr som gjekk i klassen min på Fjellhaug opplevde noe lignande. Ein dag hadde noen stole framhjulet på sykkelen hans, og satt på eit annt et, som fungerte like bra som det gamle..

 
At 20 februar, 2008 14:51, Blogger Pocahontas said...

Kanskje på tide å oppdatere bloggen eller??

 

Legg inn en kommentar

<< Home